CASE / Ecology and Pioneering
Global kampanj med Ecology and Pioneering
USA/Frankrike/Tyskland/England/Sverige
På uppdrag av Ecology and Pioneering skapade vi `My Closest Enemy`, en digital kampanj för att uppmärksamma riskerna med klorblekta hygienprodukter, främst tamponger och blöjor. Vid klorblekning kan det bildas dioxiner som klassificerats som ett av världens giftigaste ämnen enligt WHO.
353 896
Räckvidd
3,75%
CTR
-98%
Kostnad per påskrift
8 551
Delningar
14%
Engagemangs-grad
24 722
Påskrifter
Skriv på namninsamlingen här:
"Vi sökte ett nytt sätt att nå ut med vårt budskap och mera direkt till konsumenten. Efter en analys och utbildning av A&O COMM förstod vi att vi skulle satsa på Sociala Medier som vår nya strategi. A&O COMM presenterade ett intressant paket med ett upplägg som visade sig väldigt lovande och responsen kom inom mycket kort tid.
Vi är väldigt nöjda med deras professionalism och planerar nu för fas två i samarbetet."
Rune Leithe, Ecology & Pioneering
Läs mer om kund: myclosestenemy.se