DIGITAL

ANNONSERING

tjänster / digital annonsering

Digital annonsering

Digitaliseringen har förändrat spelreglerna för en annars ganska tråkig reklambransch. För första gången kan vi producera innehåll som människor faktiskt vill konsumera. Dessutom utifrån deras egna intressen och villkor - det kallar vi win win.

Digital annonsering ger er inte bara förutsättningar att synas, utan också möjlighet att synas med rätt budskap, på rätt plats och för rätt människor.

För att lyckas krävs det ett innehåll som är tillräckligt kreativt och relevant för att väcka intresse samt intelligenta kanalval.

 

Vi på A&O hjälper er att planlägga, formge, publicera och optimera era annonser utifrån era mål. Långsiktiga som kortsiktiga, modiga som tråkiga, stora som små.

Varför digital annonsering?

 
Allt går att mäta

Att allt går att mäta är den mest framträdande fördelen med digital annonsering. Att med andra ord avgöra vad som funkar och vad som faktiskt inte gör det har aldrig varit enklare. Vi kan t.ex. utläsa vilken typ av budskap som driver trafik till hemsidan, vilka annonser som genererar i köp eller vad som väcker engagemang. 

100 % Kontroll

Genom digital annonsering är det möjligt att ändra, pausa och avsluta kampanjen när som helst. Med andra ord har vi 100% kontroll över den avsatta budgeten. 

Nå en pricksäker målgrupp

Den nya tidens marknadsföring har gett oss möjlighet att vara extremt pricksäker med annonsbudskap. Vi kan annonsera till personer utifrån t.ex. geografiska områden, demografi, intressen, livsstil eller köpfas. 

Ovärderliga insikter

Digital annonsering skapar mängder av kundinsikter. Ju mer du investerar desto mer datainsamling, vilket leder till en guldgruva av ovärdeliga insikter om din målgrupp. För första gången kan vi se företaget utifrån kundens perspektiv. På riktigt!

Kanaler vi hanterar

Vill du förbättra din digitala synlighet? 

Kontakta oss idag!

 
Hitta oss
Kungsgatan 4
411 19 GÖTEBORG
Sverige
Följ oss på Sociala medier!
  • White Instagram Icon
  • White LinkedIn Icon

Amanda Siring

Digital analytiker

Olivia Ginman

Digital marknadsförare